skip to main
|
skip to sidebar
11 Ağustos 2009 Salı
Derin, sakin, katı
Derin, sakin, katı
senin de hayatın boyle..
şimdi başladık kanamaya
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hayattaki derin, sakin, katı şeyler...
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2009
(3)
▼
Ağustos
(3)
azalıyor belki..hem nitelik hem nicelik olarak.. a...
hepimizin hayatı biraz böyle aslında. dedim. lafım...
Derin, sakin, katı
Katkıda bulunanlar
AcediaLacrimosa
sun of belize
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder